Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-adrar.edu.dz/jspui/handle/123456789/1035
Title: تأثير الرسائل الإشهارية التلفزيونية على السلوك الإستهلاكي للطفل الجزائري
Other Titles: دراسة تحليلية سيمولوجية لومضة عصير أوبي
Authors: ناصري, ساسية
بكراوي, نصيرة
كرفيس, مؤمنة زكية / مؤطر
Keywords: الإشهار
الرسالة الإشهارية
المستهلك
الإعلان التلفزيوني
الومضة
Issue Date: 2018
Publisher: جامعة احمد دراية - ادرار
Description: الصحافة المكتوبة
URI: http://www.univ-adrar.dz/:8080/xmlui/handle/123456789/1035
Appears in Collections:Mémoires de Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تأثير الرسائل الإشهارية.pdf19.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.