Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-adrar.edu.dz/jspui/handle/123456789/1035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorناصري, ساسية
dc.contributor.authorبكراوي, نصيرة
dc.contributor.authorكرفيس, مؤمنة زكية / مؤطر
dc.date.accessioned2019-05-18T17:22:14Z
dc.date.available2019-05-18T17:22:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://www.univ-adrar.dz/:8080/xmlui/handle/123456789/1035
dc.descriptionالصحافة المكتوبةen_US
dc.publisherجامعة احمد دراية - ادرارen_US
dc.subjectالإشهارen_US
dc.subjectالرسالة الإشهاريةen_US
dc.subjectالمستهلكen_US
dc.subjectالإعلان التلفزيونيen_US
dc.subjectالومضةen_US
dc.titleتأثير الرسائل الإشهارية التلفزيونية على السلوك الإستهلاكي للطفل الجزائريen_US
dc.title.alternativeدراسة تحليلية سيمولوجية لومضة عصير أوبيen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires de Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تأثير الرسائل الإشهارية.pdf19.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.