Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.univ-adrar.edu.dz/jspui/handle/123456789/5397
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | بوعلاوي, سومية | - |
dc.contributor.author | اسباغو, مبخوتة | - |
dc.contributor.author | بن عمار, أحمد / مؤطر | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-19T08:40:20Z | - |
dc.date.available | 2021-09-19T08:40:20Z | - |
dc.date.issued | 2021-07-11 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.univ-adrar.edu.dz/jspui/handle/123456789/5397 | - |
dc.description | تعليمية اللغات | en_US |
dc.description.abstract | حاولنا في هذا البحث تناول موضوع "الوسائل التعليمية ودورها في تنمية مهارات التعبير الكتابي لدى تلاميذ السنة الرابعة ابتدائي "، مدرسة بن نانة دربال أولاد محمود ،ومدرسة عبد الله بن عبد الرحمان أسبع ،_ أنموذجين. | en_US |
dc.description.abstract | In this research, we tried to address the topic of "educational aids and their role in developing written expression skills for fourth-year students of primary school", Ibn Nana Derbal School, Awlad Mahmoud, and Abdullah Ibn Abd al-Rahman Asbaa School, _ two examples. In this work, we focused on the role of educational aids in developing the skill of written expression. | |
dc.publisher | جامعة احمد دراية - ادرار | en_US |
dc.subject | الوسائل التعليمية | en_US |
dc.subject | التعليم | en_US |
dc.subject | التعلم | en_US |
dc.subject | التدريس | en_US |
dc.subject | التعبير الكتابي | en_US |
dc.subject | المهارة | en_US |
dc.subject | teaching aids | en_US |
dc.subject | teaching | en_US |
dc.subject | teaching | en_US |
dc.subject | learning | en_US |
dc.subject | written expression | en_US |
dc.subject | skill | en_US |
dc.title | الوسائل التعليمية ودورها في تنمية مهارة التعبير الكتابي لدى تلاميذ السنة الرابعة ابتدائي | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Thèses de Doctorat |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
الوسائل التعليمية ودورها في تنمية مهارة التعبير الكتابي لدى تلاميذ السنة الرابعة ابتدائي.pdf | 1.6 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.