Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-adrar.edu.dz/jspui/handle/123456789/3266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorبحماوي, خديجة-
dc.contributor.authorلمير, نعيمة-
dc.contributor.authorغربية, سمراء / مؤطر-
dc.date.accessioned2019-11-26T13:36:49Z-
dc.date.available2019-11-26T13:36:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://www.univ-adrar.dz/:8080/xmlui/handle/123456789/3266-
dc.descriptionعلم الاجتماع المدرسيen_US
dc.publisherجامعة أحمد دراية - ادرارen_US
dc.subjectالتقويمen_US
dc.subjectالتعلمen_US
dc.subjectالتحصيلen_US
dc.titleأثر أساليب التقويم التربوي في إطار بيداغوجية المقاربة بالكفاءات على نمط تحصيل المتعلمen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Mémoires de Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
اثر أساليب التقويم التربوي.pdf4.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.